PRODUCENT MEBLI DESIGNERSKICH - designerskie meble, nowoczesne meble, loftowe meble


     +48 509 035 391
koszyk       Koszyk jest pusty...

Zwroty

 ZWROTY- Odst±pienie od umowy           FORMULARZ ZWROTU

I. Ka¿demu klientowi bêd±cemu Konsumentem przys³uguje prawo do odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ bez podania przyczyny. Prawo do odst±pienia od umowy przez konsumenta jest oparte o art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku). 

Procedura zwrotu towaru, Klient musi:

1. Z³o¿yæ stosowne o¶wiadczenie na pi¶mie (drog± elektroniczn± lub pocztow±) w ci±gu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu.

2. Zwróciæ Produkt Sprzedawcy nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odst±pi³ od umowy lub przekazaæ go osobie upowa¿nionej przez Sprzedawcê do odbioru, chyba ¿e Sprzedawca zaproponowa³, ¿e sam odbierze Produkt.

3. Zwrot jest mo¿liwy, gdy zwracany towar jest kompletny, nie nosi ¶ladów u¿ytkowania, monta¿u ani nie zosta³ w ¿aden sposób zniszczony lub zmodyfikowany.

4. Koszt zwrotu towaru ponosi kupuj±cy. Kupuj±cy powinien zadbaæ o odpowiednie opakowanie tak, aby wys³any towar nie uleg³ uszkodzeniu podczas transportu. Do zwracanego towaru nale¿y do³±czyæ orygina³ wystawionego dokumentu sprzeda¿y, oraz wype³niony i podpisany formularz zwrotu towaru.

5. Zwracany towar nale¿y odes³aæ na adres:

WOODENA DESIGN
Bia³ka 752
34-220 Maków Podhalañski

TEL. 509-035-391
Prosimy o umieszczenie  informacji ZWROT w widocznym miejscu na opakowaniu przesy³ki.

6. Zwroty nale¿no¶ci:
W przypadku odst±pienia od umowy nale¿no¶æ zostanie przekazana w terminie do 14 dni roboczych od daty przyjêcia zwrotu towaru przez Sprzedaj±cego. Zwrotu p³atno¶ci dokonamy przy u¿yciu takich samych sposobów p³atno¶ci, jakie zosta³y przez Klienta u¿yte w pierwotnej transakcji. Kupuj±cy ponosi koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy. Zwroty nie dotycz± zamówieñ na firmê lub inn± dzia³alno¶æ gospodarcz±.

7.Towary wykraczaj±ce poza standardow± ofertê sklepu, modyfikowane lub wykonywane na indywidualne zamówienie dla Klienta nie podlegaj± zwrotowi.

 

REKLAMACJE                FORMULARZ REKLAMACYJNY

1. Klientowi niebêd±cemu Konsumentem nie przys³uguje reklamacja, gdy produkt dotkniêty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnêtrznego. Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego, kupuj±cy ma obowi±zek  sprawdziæ stan przesy³ki przy dostawie, w obecno¶ci kuriera. Sprawdzenie przesy³ki przy odbiorze jest niezbêdnym warunkiem uwzglêdnienia ewentualnych roszczeñ Klienta niebêd±cego Konsumentem z tytu³u uszkodzenia  przesy³ki, czy braków w przesy³ce. Nawet, je¶li paczka zosta³a dostarczona w nienaruszonym opakowaniu, nale¿y sprawdziæ czy zamówiony przedmiot nie posiada niewidocznych na zewn±trz ubytków lub uszkodzenia.

2. W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu, kurier ma obowi±zek spisaæ protokó³ szkody w obecno¶ci klienta. Przed z³o¿eniem podpisu na protokole szkody nale¿y sprawdziæ czy informacja w im zawarte s± zgodne z rzeczywistym stanem przesy³ki. W protokole powinny znajdowaæ siê informacje dotycz±ce uszkodzenia opakowania zewnêtrznego oraz wewnêtrznego.

3. W razie stwierdzenia wadliwo¶ci zakupionego towaru Klient powinien:

a. wype³niæ formularz reklamacyjny znajduj±cy siê na stronie internetowej sklepu www.woodenadesign.pl, wys³aæ go formie pisemnej na adres siedziby firmy: Woodena Design , Bia³ka 752 ; 34-220 Maków Podhalañski,

b. do³±czyæ kopiê dokumentu zakupu,

c. do³±czyæ dok³adny opis wad towaru oraz  zdjêcia: ca³o¶ci przedmiotu ,  opakowania (ka¿de opakowanie z osobna) w którym zamówienie zosta³o dostarczone,
d. w przypadku otrzymania uszkodzonej przesy³ki –klient ma obowi±zek do³±czyæ protokó³ szkody lub skan, który zosta³ spisany starannie i zgodnie z rzeczywistym stanem  w obecno¶ci  kuriera (powinna byæ w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu zewnêtrznym i wewnêtrznym). 
e.kupuj±cy powinien  sprawdziæ stan przesy³ki przy dostawie, w obecno¶ci kuriera. Sprawdzenie przesy³ki przy odbiorze jest niezbêdnym warunkiem uwzglêdnienia ewentualnych roszczeñ Klienta z tytu³u uszkodzenia  przesy³ki, czy braków w przesy³ce. Nawet, je¶li paczka zosta³a dostarczona w nienaruszonym opakowaniu, nale¿y sprawdziæ czy zamówiony przedmiot nie posiada niewidocznych na zewn±trz ubytków lub uszkodzenia.

W ten sposób przygotowane zg³oszenie reklamacyjne bêdzie rozpatrywane w siedzibie firmy Woodena Design.

4. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sklep poinformuje Klienta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku uwzglêdnienia reklamacji, Sklep skontaktuje siê z Klientem w celu uzgodnienia sposobu i terminu jej  za³atwienia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zastrzega sobie prawo do terminu przywrócenia towaru do stanu sprzed uszkodzenia do max. 30 tygodni z racji charakterystyki sprowadzanego towaru.

5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie koszty zwi±zane z reklamacj± (tj. transport do siedziby firmy, koszty korespondencji i  ewentualnych kosztów konsultacji prawnych), pokrywa Klient.

6. Reklamacje nie obejmuj± kosztów transportu, chyba ¿e Klient jest Konsumentem. Towar wys³any do siedziby firmy powinien byæ zapakowany i zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportu.

7.Obs³uga sklepu nie przyjmuje przesy³ek wysy³anych za pobraniem.

8. Przy wymianie wadliwego towaru na inny model, ewentualne ró¿nice w cenie zostan± uwzglêdnione. Koszty wymiany towaru pokrywa Klient, chyba ¿e jest Konsumentem.

 

 




 
Obserwuj nas na:

facebook
instagram
 
WOODENA DESIGN
Bia³ka 752
34-220 Maków Podhalañski

telefon: +48  509 035 391
email: woodenadesign@gmail.com

NUMER KONTA BANKOWEGO DO WP£AT:
nr rachunku: 50 1240 4878 1111 0010 9433 0787
poniedzia³ek - pi±tek 08:30-17:00 
sobota: 09:00 - 13:00 (biuro)

 


Copyright WoodenaDesign.pl