PRODUCENT MEBLI DESIGNERSKICH - designerskie meble, nowoczesne meble, loftowe meble


     +48 509 035 391
koszyk       Koszyk jest pusty...

Regulamin

Regulamin ¶wiadczenia us³ug drog± elektroniczn±.

I. Zagadnienia wstêpne

I.2. Definicje.

U¿yte w regulaminie pojêcia oznaczaj±:

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadaj±ca osobowo¶ci prawnej, która dokonuje Zamówienia w Sklepie internetowym Sprzedaj±cego;

Konsument – Klient bêd±cy osob± fizyczn±, który sk³ada Zamówienie w celu niezwi±zanym bezpo¶rednio z jego dzia³alno¶ci± gospodarcz± lub zawodow±;

Przedsiêbiorca – Klient bêd±cy osob± fizyczn±, osob± prawn± lub jednostk± organizacyjn± nieposiadaj±c± osobowo¶ci prawnej, prowadz±cy we w³asnym imieniu dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±, który sk³ada Zamówienie w celu zwi±zanym z jego dzia³alno¶ci± gospodarcz± lub zawodow±;

Regulamin – niniejszy regulamin ¶wiadczenia us³ug drog± elektroniczn± w ramach sklepu internetowego woodenadesign.pl

Sklep internetowy – serwis internetowy dostêpny pod adresem woodenadesign.pl, za po¶rednictwem którego Klient mo¿e w szczególno¶ci sk³adaæ Zamówienia;

Umowa kupna-sprzeda¿y – umowa sprzeda¿y Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiêdzy Woodena Design Woodena Design Natalia Majchrzak NIP 6482501381  a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego woodenadesign.pl

Sprzedaj±cy - Woodena Design Natalia Majchrzak NIP 6482501381

Zamówienie – o¶wiadczenie woli Klienta, zmierzaj±ce bezpo¶rednio do zawarcia Umowy kupna-sprzeda¿y, okre¶laj±ce w szczególno¶ci rodzaj i ilo¶æ towaru;

Produkt standardowy– towar, który Sprzedawca oferuje w postaci przedstawionej w ofercie sklepu bez mo¿liwo¶ci jego modyfikacji przez Klienta.

Produkt niestandardowy/ Produkt na indywidualne zamówienie – towar nieprefabrykowany, który jest przygotowany wed³ug indywidualnych potrzeb Klienta, okre¶lonych w Zamówieniu.   

I.2. Postanowienia ogólne

I.2.1. Sklep Internetowy dostêpny pod adresem woodenadesign.pl, zwany w dalszej czê¶ci niniejszego Regulaminu Sklepem, jest prowadzony przez Woodena Design Natalia Majchrzak NIP 6482501381 z siedzib± w Bia³ce 752; 34-220 Maków Podhalañski.

I.2.2. Przedmiotem dzia³alno¶ci Sklepu jest g³ównie sprzeda¿  mebli gotowych lub na indywidualne zamówienie, akcesoriów meblowych oraz us³ug.

I.2.3. Lista produktów wraz z podaniem cen jednostkowych znajduje siê na stronie internetowej Sklepu. Oferowane produkty posiadaj± dwie kategorie: Produkt standardowy lub Produkt niestandardowy/ na indywidualne zamówienie.

I.2.4. Umowa sprzeda¿y zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w jêzyku polskim pomiêdzy Klientem, a Sprzedaj±cym.

I.2.5. Zdjêcia zamieszczone na stronie www.woodenadesign.pl maj± charakter podgl±dowy. Produkty mog± w nieznacznym stopniu ró¿niæ siê od zamawianych produktów ze wzglêdu na rêczny charakter wykonania lub te¿ ze wzglêdu na parametry techniczne sprzêtu elektronicznego i inne na¶wietlenie.

I.2.6. Podane wymiary s± wymiarami zewnêtrznymi i mog± w nieznacznym stopniu ró¿niæ siê od zamówienia +/- 1-2 cm. Sêki, przebarwienia oraz naturalne s³oje produktów wykonanych z litego drewna mog± ró¿niæ siê od zdjêæ podgl±dowych ze wzglêdu na naturalne w³a¶ciwo¶ci drewna i proces tworzenia.

I. 2.7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieznacznych zmian konstrukcyjnych produktu niewp³ywaj±cych na jego charakter u¿ytkowy, a jedynie poprawiaj±cych jego jako¶æ i bezpieczeñstwo.

 

II. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

II.1. Wymagania techniczne.

II.1.1. W celu korzystania z us³ug ¶wiadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu Klient powinien posiadaæ:

przegl±darkê internetow±: Internet Explorer w wersji dowolnej lub Mozilla Fire Fox w wersji dowolnej lub Google Chrome w wersji dowolnej lub Opera w wersji dowolnej.
program Adobe Acrobat Reader,
adres e-mail,
aktywne po³±czenie z sieci± Internet.

II.2. Rejestracja

II.2.1. Korzystanie ze sklepu Internetowego woodenadesign.pl nie wymaga rejestracji.

II.3. Obowi±zki Klienta

II.3.1. Klient zobowi±zany jest w szczególno¶ci do:

- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zak³ócaj±cy jego funkcjonowania, w szczególno¶ci poprzez u¿ycie okre¶lonego oprogramowania lub urz±dzeñ,

- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuci±¿liwy dla innych Klientów oraz Sprzedaj±cego,

- korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami prawa i Regulaminem,

- niedostarczania tre¶ci zabronionych przez przepisy prawa, np. tre¶ci propaguj±ce przemoc, znies³awiaj±cych lub naruszaj±cych dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

III. Procedura zawarcia, zmiany oraz rozwi±zywania umowy.

III.1 Zawarcie umowy.

III.1.1. W celu zawarcia Umowy sprzeda¿y za po¶rednictwem Sklepu internetowego nale¿y wej¶æ na stronê internetow± woodenadesign.pl, dokonaæ wyboru Produktu standardowego okre¶laj±c jego ilo¶æ.

III.1.2. Wybór zamawianych towarów Klient dokonuje poprzez ich dodanie do koszyka, klikaj±c na pole „zamów/dodaj do koszyka”.

III.1.3. W celu realizacji zamówienia Klient powinien podj±æ kolejne czynno¶ci w oparciu o wy¶wietlane przez system komunikaty oraz informacje dostêpne na stronie.

III.1.4. W trakcie sk³adania Zamówienia – do momentu naci¶niêcia przycisku „Wy¶lij zamówienie” – Klient mo¿e zmieniaæ dane, rodzaj i ilo¶æ Towaru. W tym celu nale¿y kierowaæ siê wy¶wietlanymi komunikatami oraz informacjami.

III.1.5. Po dodaniu przez Klienta wszystkich niezbêdnych danych, wy¶wietlone zostanie podsumowanie z³o¿onego Zamówienia. Podsumowanie z³o¿onego Zamówienia bêdzie zawieraæ informacje dotycz±ce: przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz ³±cznej ceny zamawianych produktów, kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (je¶li wystêpuj±), wybranej metody p³atno¶ci lub danych do dokonania wp³aty i dane kontaktowe do sklepu woodenadesign.pl.

III.1.6. W celu z³o¿enia Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji tre¶ci Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowi±zkowe oraz zatwierdzenia Zamówienia przyciskiem „Wy¶lij zamówienie”.

III.1.7. Z³o¿enie Zamówienia jest traktowane jako o¶wiadczenie woli Klienta o zawarciu ze Sprzedaj±cym umowy kupna-sprzeda¿y. Umowê uwa¿a siê za zawart±, z zastrze¿eniem pkt. IV.1.9., z momentem otrzymania przez Sprzedaj±cego Zamówienia z³o¿onego przez Klienta.

III.1.8. W przypadku Produktów niestandardowych/ na indywidualne zamówienie:

- Klient zobowi±zany jest do wcze¶niejszego kontaktu ze Sprzedaj±cym w celu ustalenia mo¿liwo¶ci wykonania zamówienia pod indywidualne preferencje Kupuj±cego (np. inne wymiary, kolorystyka, materia³ obicia, rodzaj konstrukcji stalowej itp.)

- Sprzedawca przesy³a do Klienta na wskazany przez niego adres e-mail podsumowanie Zamówienia w celu ostatecznego potwierdzenia parametrów zamówienia,

- celem dokonania Zamówienia, Klient jest zobowi±zany jest potwierdziæ mailowo, czy ustalone paramenty Zamówienia siê zgadzaj±,

- Za podstawê do realizacji zamówienia przyjmuje siê korespondencjê mailow± z klientem, podczas której ustalane s± wszystkie szczegó³y Zamówienia.

III.1.9. Z³o¿enie zamówienia na Produkt niestandardowy/ na indywidualne zamówienie nastêpuje w chwili e-mailowego potwierdzenia zgodno¶ci Zamówienia, czy wszystkich ustalanych w korespondencji mailowej szczegó³ów Zamówienia .

III.2. Ceny i formy p³atno¶ci.

III.2.1. Ceny Towarów podawane s± w PLN i stanowi± ca³kowita cenê towaru, bez kosztów wysy³ki. Koszty wysy³ki podane s± w koszyku zakupowym.

III.2.2. Cena podana przy Towarze jest wi±¿±ca w chwili z³o¿enia przez Klienta Zamówienia i nie ulegnie zmianie a¿ do wykonania Zamówienia.

III.2.3. Sprzedaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów znajduj±cych siê w ofercie, wprowadzania i usuwania towarów w ofercie Sklepu. Zmiany te nie bêd± mia³y zastosowania do Zamówieñ z³o¿onych przed ich wprowadzeniem, o ile Sprzadaj±cy nie zdecyduje inaczej, a obie strony zgodz± siê na zaistnia³e zmiany. Je¶li strony nie zgodz± siê na wprowadzone zmiany, umowa kupna zostaje rozwi±zana i uwa¿ana za niewa¿n±.

III.2.4. Klient dokonuj±c p³atno¶ci, ma mo¿liwo¶æ jej dokonania w nastêpuj±cy sposób:

- przelewem na konto bankowe (przedp³ata lub zaliczka)

NUMER KONTA BANKOWEGO DO WP£AT- BANK PEKAO S.A:
nr rachunku:  21 1240 4878 1111 0011 0130 2699

dane do wp³aty:
WOODENA DESIGN S³awomir  Majchrzak
Bia³ka 752

34-220 Maków Podhalañski

TYTU£ PRZELEWU: imiê i nazwisko zamawiaj±cego, (adres mailowy+ numer telefonu)

- p³atno¶æ gotówk± w siedzibie Sprzedaj±cego;

Korzystaj±c z wy¿ej wymienionych form p³atno¶ci Klient nie ponosi ¿adnych dodatkowych kosztów, za wyj±tkiem op³at przewidzianych przez Bank Klienta za dokonanie transakcji zgodnie z cennikiem Banku Klienta.

III.2.5. Za moment dokonania p³atno¶ci uwa¿a siê odpowiednio: moment wp³ywu ¶rodków na konto Sprzedaj±cego – w przypadku p³atno¶ci przelewem, a w przypadku p³atno¶ci gotówk±- moment otrzymania ¶rodków.

III.3. Realizacja Zamówienia

III.3.1. Zamówienie dotycz±ce Produktu standardowego z regu³y jest realizowane w terminie 14-21 dni roboczych, licz±c od daty wp³ywu p³atno¶ci za Produkt(y) na konto Sprzedaj±cego.

III.3.2. Zamówienie dotycz±ce Produktu niestandardowego/ na indywidualne zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 14-21 dni roboczych lub te¿ w innym terminie ustalonym z Klientem. Za czas rozpoczêcia realizacji zamówienia przyjmuje siê datê wp³ywu p³atno¶ci za Produkt(y) na konto Sprzedaj±cego.

III.3.3. W przypadku niemo¿no¶ci zrealizowania zamówienia w terminach okre¶lonych w punktach IV.3.1. i IV.3.2., Klient zostanie o tym fakcie poinformowany. W takim przypadku Klient mo¿e podj±æ decyzjê o wyd³u¿eniu terminu realizacji lub odst±piæ od zamówienia. Klient powinien poinformowaæ Sprzedaj±cego o swojej decyzji w formie pisemnej, fax-em lub e-mailem w terminie nieprzekraczalnym do 2 dni od otrzymania informacji o przed³u¿eniu realizacji Zamówienia. W przeciwnym razie Sprzedaj±cy mo¿e zwróciæ Klientowi kwotê za Zamówienie pomniejszon± o poniesione koszty produkcji.

III.3.4. Wraz z zap³at± ceny nabycia towaru, Sprzedaj±cy dostarczy Klientowi dowód zap³aty w formie paragonu lub faktury.

III.4. Dostawa Zamówienia

III.4.1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa siê pod adres wskazany przez Klienta w trakcie sk³adania Zamówienia. W przypadku zamówieñ z krajów cz³onkowskich UE, Klient zobowi±zany jest do wcze¶niejszego kontaktu ze Sprzedaj±cym w celu ustalenia mo¿liwo¶ci dostawy towaru poza teren Polski.

III.4.2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa siê w wybrany przez Klienta sposób:

- dostawa Towaru przez firmê kuriersk±;
- dostawa Towaru przez Sprzedaj±cego (po wcze¶niejszym ustaleniu);
- odbiór osobisty w siedzibie Sprzedaj±cego lub placówce wspó³pracuj±cej ze Sprzedaj±cym (po wcze¶niejszym ustaleniu).

III.4.3. Koszty dostawy s± okre¶lane podczas sk³adania Zamówienia.

III.4.4. Koszty dostawy nie obejmuj± wniesienia produktów.

III.4.5. Termin realizacji dostawy produktów standardowych wynosi na ogó³ od 14 do 21 dni roboczych licz±c od dnia wp³yniêcia wp³aty od Klienta za zamówione Produkty na konto bankowe firmy Woodena Design wskazane w niniejszym regulaminie pkt III.2.4. W przypadku Produktów niestandardowych/na indywidualne zamówienie d terminu dostawy/ realizacji Zamówienia jest ustalany indywidualnie z klientem.

III.4.6. Sprzedaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody spowodowane w b³êdnym podaniu przez Klienta adresu do dostarczenia towaru.

III.4.7. Z chwil± potwierdzenie odbioru produktu i jego przekazania przez Sprzedaj±cego Klientowi, na Klienta przechodzi w³asno¶æ produktu oraz wszelkie ryzyka zwi±zane z posiadaniem i u¿ytkowaniem, a w szczególno¶ci ryzyko utraty lub uszkodzenia produktu.

III.4.8. Podczas odbioru Zamówienia Przedsiêbiorca/ Klient jest zobowi±zany do kontroli dostawy pod wzglêdem zgodno¶ci ilo¶ciowej z Zamówieniem oraz kontroli, czy Produkty nie posiadaj± uszkodzeñ mechanicznych powsta³ych podczas transportu. Przedsiêbiorca/ Klient jest zobowi±zany dokonaæ kontroli jako¶ciowej i ilo¶ciowej w obecno¶ci osoby dostarczaj±cej Zamówienie.

 

IV. Odst±pienie od umowy   FORMULARZ ZWROTU TOWARU

IV.1. Ka¿demu Klientowi, bêd±cemu Konsumentem i korzystaj±cemu ze Sklepu internetowego przys³uguje  prawo do odst±pienia od zawartej umowy kupna-sprzeda¿y, bez podania przyczyny. Prawo to dotyczy zamówionych Produktów standardowych.

IV.2. Konsument ma prawo odst±piæ od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odst±pienia od umowy wygasa po up³ywie 14 dni od dnia objêcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazan± przez niego osobê trzeci± inn± ni¿ przewo¼nik, a w przypadku Zamówienia, które obejmuje wiele rzeczy, które s± dostarczane osobno, partiami lub w czê¶ciach od dnia objêcia w posiadanie poszczególnej rzeczy, partii lub czê¶ci.

IV.3. W celu realizacji prawa odst±pienia od umowy, Konsument jest zobowi±zany poinformowaæ Sprzedaj±cego o odst±pieniu od umowy poprzez przes³anie Sprzedaj±cemu o¶wiadczenia o odst±pieniu od umowy.

IV.4. O¶wiadczenie nale¿y wys³aæ poczt±, firm± kuriersk± lub poczt± elektroniczn± na adres wskazany w pkt. I Regulaminu.

IV.5. O¶wiadczenie mo¿na z³o¿yæ na formularzu stanowi±cym za³±cznik do niniejszego regulaminu, jednak¿e nie jest to obowi±zkowe.

IV.6. Do zachowania terminu odst±pienia od umowy wystarczy wys³anie przez Konsumenta o¶wiadczenia przed jego up³ywem.

IV.7. W przypadku odst±pienia przez Konsumenta od umowy, Sprzedaj±cy zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego p³atno¶ci, w tym koszty dostarczenia towaru -  (z wyj±tkiem dodatkowych kosztów wynikaj±cych z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia, innego ni¿ najtañszy zwyk³y sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedaj±cego.)

IV.8. Zwrot, o którym mowa w pkt V.7., nast±pi niezw³ocznie, a w ka¿dym przypadku nie pó¼niej ni¿ 14 dni od dnia, w którym Sprzedaj±cy otrzyma³ zwrócony pe³nowarto¶ciowy, nieu¿ywany Produkt.

IV.8. Sprzedaj±cy dokona zwrotu p³atno¶ci przy u¿yciu przelewu internetowego ¶rodków na wskazane przez Klienta konto lub te¿ przy wykorzystaniu takiego samego sposobu zap³aty, jakiego u¿y³ Konsument, chyba ¿e Konsument wyra¼nie zgodzi³ siê na inny sposób zwrotu, który nie wi±¿e siê dla niego z ¿adnymi kosztami.

IV.9. Konsument powinien odes³aæ lub przekazaæ rzecz niezw³ocznie, a w ka¿dym razie nie pó¼niej ni¿ 14 dni od dnia, w którym poinformowa³ Sprzedaj±cego o odst±pieniu od umowy. Termin jest zachowany, je¿eli Konsument ode¶le rzecz przed up³ywem terminu 14 dni. Konsument bêdzie musia³ ponie¶æ bezpo¶rednie koszty zwrotu towarów.

IV.10. Konsument odpowiada za zmniejszenie warto¶ci rzeczy wynikaj±ce z korzystania z niej w sposób inny ni¿ by³o to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

IV.11. Prawo odst±pienia od umowy nie przys³uguje w przypadku, w której przedmiotem Zamówienia jest Produkt niestandardowy/ na indywidualne zamówienie, czyli  rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed³ug specyfikacji konsumenta lub s³u¿±ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

V. Reklamacje i gwarancja formularz reklamacyjny 

V.1. Reklamacje towaru.

V.1.1. Sprzedaj±cy odpowiada wobec Klientów za wady fizyczne zakupionego Towaru na zasadach okre¶lonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.

V.1.2. Reklamacje, wynikaj±ce z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, nale¿y zg³aszaæ na adres e-mail lub adres pocztowy Sprzedaj±cego okre¶lone w pkt I Regulaminu.

V.1.3. Sprzedaj±cy zobowi±zuje siê do rozpatrzenia ka¿dej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie by³o mo¿liwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

V.1.4. W przypadku nie uznania zasadno¶ci reklamacji, Klient zostanie powiadomiony o stanowisku Sklepu pisemnie w terminie 14 dni z podaniem uzasadnienia decyzji. Brak pisemnej informacji w terminie 14 dni, oznacza uznanie reklamacji i jej realizacjê.

V.1.5.  W przypadku nieuznania reklamacji Klient bêd±cy Konsumentem mo¿e zwróciæ siê o interwencjê do powiatowego lub miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów. Sprawy dotycz±ce naruszenia praw i interesów Konsumentów mo¿na wnosiæ do Rzecznika Konsumentów osobi¶cie, pisemnie za po¶rednictwem poczty lub elektronicznie za po¶rednictwem wniosku elektronicznego dostêpnego na platformie ePUAP. W celu uzyskania pomocy lub porady prawnej nale¿y przedstawiæ wszystkie dokumenty dotycz±ce poruszanej sprawy np. umowy, faktury, dokumenty gwarancyjne, rachunki.

V.2. Gwarancja.

V.2.1. Sprzedaj±cy udziela Klientowi gwarancji jako¶ci na przedmiot sprzeda¿y przez okres 24 miesiêcy od daty jego wydania.

V.2.2. Sprzedaj±cy zobowi±zuje siê do bezp³atnego usuniêcia wad fizycznych towaru, je¿eli wady ujawni± siê w terminie 24 miesiêcy od daty jego wydania lub do dostarczenia towaru wolnego od wad. Klientowi przys³uguje ¿±danie dostarczenia przedmiotu sprzeda¿y wolnego od wad, je¿eli w terminie gwarancji dokonane zosta³y, co najmniej 4 jego naprawy, a przedmiot sprzeda¿y jest nadal wadliwy.

V.2.3. Odpowiedzialno¶æ z tytu³u gwarancji obejmuje tylko wady powsta³e z przyczyn tkwi±cych w przedmiocie sprzeda¿y. Gwarancj± nie s± objête:

-   mechaniczne uszkodzenia i rysy spowodowane przez nabywcê,

-   uszkodzenia i wady powsta³e na skutek u¿ywania i przechowywania przedmiotu sprzeda¿y w sposób niew³a¶ciwy,

-   naprawy podjête przez nabywcê we w³asnym zakresie.

V.2.4.  W razie zaistnienia wad Klient zobowi±zany jest poinformowaæ Sprzedaj±cego pisemnie lub e-mailowo o ujawnionej wadzie, dok³adnie j± opisuj±c, oraz o ile to jest mo¿liwe przesy³aj±c jej zdjêcia. Do zg³oszenia Klient winien do³±czyæ kopiê paragonu lub faktury dokumentuj±cej zakup towaru.

V.2.5. Sprzedaj±cy w terminie 14 od dnia zg³oszenia reklamacji, dokonuje oceny zg³oszonej wady oraz ustalenia sposobu jej usuniêcia. W tym celu Klient zobowi±zany jest dostarczyæ towar na koszt w³asny do siedziby Sprzedaj±cego okre¶lonej w pkt. I. Regulaminu  lub te¿ przes³aæ mailowo zdjêcia produktu, które w widoczny sposób przedstawiaj± powód reklamacji.

V.2.6. Produkt odsy³any przez Klienta w celu zwrotu lub reklamacji musi bezwzglêdnie spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:

– zwracany towar jest kompletny,

- produkt musi byæ w stanie nienaruszonym, bez ¶ladów u¿ytkowania, monta¿u, zarysowañ, wgnieceñ, plam czy te¿ uszkodzeñ mechanicznych,

- produkt nie zosta³ w ¿aden sposób zmodyfikowany,

- produkt powinien byæ odes³any do Sprzedaj±cego w takiej postaci jakiej do niego dotar³, oryginalnie zapakowany, w niezniszczonym opakowaniu producenta, ¶wiadcz±cych o innym wykorzystywaniu produktu, ni¿ tylko do celów jego sprawdzenia

- zwracany produkt musi byæ dok³adnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie wysy³ki,

- produkty delikatne, szklane lub tez ze szklanym elementem powinny byæ przes³ane specjaln± wysy³k± z zaznaczeniem, i¿ jest to element delikatny czy te¿ szklany.

Brak spe³nienia powy¿szych warunków skutkuje nie uwzglêdnieniem zwrotu lub te¿ reklamacji.

V.2.7 Sprzedaj±cy zobowi±zuje siê wykonaæ obowi±zki wynikaj±ce z gwarancji w terminie 30 dni od dnia potwierdzenia zaistnienia wady przez pracowników Sprzedaj±cego lub dostarczenia przedmiotu sprzeda¿y do siedziby Sprzedaj±cego.

V.2.8. W przypadku niezasadno¶ci roszczenia gwarancyjnego Klient bêdzie zobowi±zany pokryæ koszty dojazdu pracowników Sprzedaj±cego do miejsca, w którym towar siê znajdowa³, a w przypadku przes³ania towaru na koszt Sprzedaj±cego do jego siedziby, bêdzie zobowi±zany do odbioru rzeczy od Sprzedaj±cego oraz zwrotu kosztów transportu, które poniós³ Sprzedaj±cy.

V.2.9.  Niebezpieczeñstwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu sprzeda¿y od dnia jej wydania Sprzedaj±cemu do dnia jej odebrania przez Klienta ponosi Sprzedaj±cy.

V.3.  Gwarancja obowi±zuje na terenie Polski.

V.3.1. Gwarancja nie wy³±cza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnieñ nabywcy wynikaj±cych z przepisów o rêkojmi za wady rzeczy sprzedanej.

V.3.2. Reklamacje zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ug drog± elektroniczn±

V.3.3. Sprzedaj±cy dok³ada wszelkich starañ w celu zapewnienia w pe³ni poprawnego dzia³ania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowi±zuje siê usun±æ w rozs±dnym terminie wszelkie nieprawid³owo¶ci zg³oszone przez Klientów.

V.3.4. Klient zobowi±zany jest niezw³ocznie powiadomiæ Sprzedaj±cego o wszelkich nieprawid³owo¶ciach w dzia³aniu Sklepu internetowego, które nale¿y kierowaæ telefonicznie, faksem, poczt± elektroniczn± lub zwyk³± na dane kontaktowe okre¶lone w pkt. I Regulaminu.

V.3.5. Sprzedaj±cy zobowi±zuje siê do rozpatrzenia ka¿dej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie by³o mo¿liwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

VI. Ochrona danych osobowych.

VI.1. W chwili sk³adania Zamówienia Klient bêd±cy osob± fizyczn± wyra¿a zgodê na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sklep internetowy, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci z Ustaw± o ochronie danych osobowych oraz Ustaw± o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.

VI.2. Administratorem danych osobowych jest Sprzedaj±cy: Woodena Design S³awomir Majchrzak z siedzib± w Bia³ce 752, 34-220 Maków Podhalañski.

VI.3. Udostêpnione przez Klienta dane osobowe s± przetwarzane przez Sklep Internetowy wy³±cznie w celu zawarcia, zmiany, nale¿ytego wykonania i rozwi±zania umowy sprzeda¿y oraz dokonania czynno¶ci zwi±zanych z jej rozliczeniem, a tak¿e z dostaw± towaru do Klienta.

VI.4. Sprzedaj±cy zapewnia realizacjê uprawnieñ wynikaj±cych z Ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególno¶ci Klient ma prawo wgl±du do swoich danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i ¿±dania ich usuniêcia. Skorzystanie z prawa domagania siê zmiany, poprawienia lub usuniêcia danych przekazanych Sprzedaj±cemu jest dokonywane na podstawie stosownego wniosku przes³anego Sprzedaj±cemu poczt± elektroniczn± wraz z podaniem imienia i nazwiska Klienta.

VII. Postanowienia koñcowe i zmiana Regulaminu

VII.1. Regulamin obowi±zuje od dnia opublikowania go na stronie Sklepu Internetowego i zastêpuje poprzednio obowi±zuj±ce regulaminy Sklepu Internetowego.
VII.2. Tre¶æ niniejszego Regulaminu mo¿e zostaæ utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na no¶niku lub pobranie w ka¿dej chwili ze stron Sklepu Internetowego.
VII.3. Zamówienia przyjête przez Sprzedawcê do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu s± realizowane na podstawie regulaminu, który obowi±zywa³ w dniu sk³adania zamówienia przez Klienta.
VII.4. Strony bêd± d±¿y³y do rozwi±zania w sposób polubowny ewentualnych sporów do zawartej Umowy sprzeda¿y. Prawem w³a¶ciwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powsta³ych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
VII.5. Regulamin wchodzi w ¿ycie z dniem 24.01.2019

.

 

 

 





 
Obserwuj nas na:

facebook
instagram
 
WOODENA DESIGN
Bia³ka 752
34-220 Maków Podhalañski

telefon: +48  509 035 391
email: woodenadesign@gmail.com

NUMER KONTA BANKOWEGO DO WP£AT:
nr rachunku: 50 1240 4878 1111 0010 9433 0787
poniedzia³ek - pi±tek 08:30-17:00 
sobota: 09:00 - 13:00 (biuro)

 


Copyright WoodenaDesign.pl